onsdag 12. mars 2014

Bølgen/ Jumeriah Beach Hotel

Kjært barn har mange navn, og det blir litt sånn her i Dubai også...på bygningene el å merke. Så vi har altså prøvd ut solsenger og barnebassenget på Bølgen, eller Jumeriah Beach Hotel som det også heter.

 
 
 
 

Nok et fantastisk hotel med en noe ubeskrivelig utsikt....


 
Mens vi lå er var det flere som var ute på brett og hadde yoga time. Spennende...spes for de med noe dårlig balanse...


Oooooo what a beatifull morning!
 
 
 



Barnebassenget eller rettere sagt barneområdet var utrolig, eneste ulempen er at solen (for oss som liker den) ikke kommer hit for et godt stykke ut på dagen...fordel for de med solskrekk....men ikke akkurat noe for meg. Det betyr jo at det blir veeeldig kaldt...host hark...før sola kommer frem. Derfor gikk jeg å testet stranda og etter en liten stund dukket denne kjekkasen opp.

 
Om barneområdet blir for de minste finnes det morsomme aktiviteter i havet for de litt større barna også
 


Denne ser morsom ut, la meg se...

 
Jeg: Ehhh er ikke dette for de riktig store barna da?
Frøya: slapp av mamma. Jeg klarer dette. Jeg bare stoler på meg selv.

 
Ok da...litt høyt var det nok allikevel..
Men jenta var nok den tøffeste av alle...hun klatret nemlig ned igjen i stedet for å hoppe! Respekt sier jeg!

 
Men lykken var stor da hun ble rodd i land.

 
Og så måtte jo junior få en tur også.
 
 
Vi var her i slutten av januar og kommer gjerne tilbake når sola står litt høyere på himmelen og havet er noe varmere. Men kommer man fra blå kalde nor er det helt perfekte temperaturer her i januar.
 
For å sjekke ut hotellet og fasilitetene kan du lese mer her:
 
 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar