tirsdag 3. juni 2014

Overraskelse!...og bursdag!

Jeg må innrømme at bursdag og pakker er like spennende nå som da jeg var liten...det er bare ønskene som har endret seg....Så da Sverre i feb/mars fortalte om at et trekk fra vår konto var en gave til meg fra "noen" der hjemme ble jeg ikke rent lite nysgjerrig! Fra hvem da? Hva er det? Gi meg et hinta da! Er det noe jeg har ønsket meg? Hvorfor skulle du legge ut? Hvorfor blir det trukket direkte av lønna? Hmmmm detektivarbeidet var i gang. Jeg snakket med venninner om dette og kunkluderte om at dette måtte være en tur, men for hvem? Meg eller noen der hjemme? JEG MÅ VITE! Seriøst unødvendig å la meg lide i flere uke- dagen var jo ikke før 3 mai! Ulidelig lenge å vente så det hagglet spørsmål om ikke daglig så flere ganger i uka mot Sverre. Stakkar'n holdt jo på å sprekke! Men han holdt ut helt til siste minutt! Han skulle bare opp på flyplassen for å hente noe en kopis som skulle fly videre hadde med seg. Ja vel...jeg gikk og la meg tidlig som vanlig og ante fred og ingen fare, dagen nærmet seg så nå skulle hemmeligheten avsløres. Så midt i min prinsessesøvn braste pappa inn døra med sløyfe på hodet og 17mai blåse i munne: GRATULERER MED DAGEN!



Det kan ikke bli bedre enn det!




Så var vi klare for noen herlige dager med moffan vår på besøk!

 
Jepp stranda er en selvfølge slik at jeg får slikket litt sol...
 
 
..og to venner fikk kjøpt is..
 

 
...og tatt en liten hvil i i skyggen.

 
Hipp hipp hurra for mamma som fyller X år! Da er det gøy å få gode venner på besøk for de små også.

 
Inaihi og Frøya

 
Moffa kos er gull verdt!


Emil lærer moffa litt om iPad og "pill".

Vi var på noen fantastiske utflukter, men disse har jeg valgt å lage egne innlegg om...
Som Yas Waterworld og turen med sjømannskirken til Wadi...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar