tirsdag 29. oktober 2013

Konebilen!

 
 
Vel da er den i hus! Vår kjæ......rettelse: MIN kjære bil er endelig i hus. JA jeg sier MIN, og mener det er helt på sin plass. Alle andre biler har alltid blitt betegnet som pappa sin bil eller Min (les: Sverre) bil, så denne er MIN! MIN MIN MIN MIN MIN MIN....(ps i dette tilfellet skal det leses som ELIN!)

Den er bare helt RÅ!

Motor: Check.
Sylyndere: går utifra det
Dører: jepp har jo klart å sitte i den
Interiør: ja satt ikke på gulvet
Topphastighet: sikkert når jeg trår klampen i bånn
Sensorer: check
Soting: jepp, dritvarmt uten!
Blinklys: OHJA! Er vel den eneste med det her nede.
Så da er dere informert!




Noe mer?




ÅJA det riktige bildet ja.....(he he dere trodde jeg hadde giftet meg med en Sheik dere nå...Må det om man skal ha råd til den blå):

 
Mammabilen....går for tittelen MILF! Hi hi råeste dama i by'n! Ikke noen Frustrert Frue her nei! (Helt sikkert assa....)
 


 
Fineste Frøya med vidunderet.... Bilen ikke selgeren!




PS fyller rundt om tre år så øverst på lista står den blå BMW'n!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar